Subject: FW: Madalseiklusraja planeeritud asukoht Uulu Põhikooli ees
From: "Andres Aasna" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 13:00:49 +0200

Tere!

Palun Uulu Põhikooli pöördumine registreerida ning määrata see mulle 
tööülesandeks.

From: Marika Luik <[email-masked]>
Sent: Friday, March 21, 2025 9:02 AM
To: Andres Aasna <[email-masked]>
Subject: FW: Madalseiklusraja planeeritud asukoht Uulu Põhikooli ees

Tere, Andres
Marek palus kirja Sinule suunata ja organiseerida registreerimine ning 
koolile vastamine DHSis.
Head
Marika

From: Gerli Jürima <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 20, 2025 12:39 PM
To: Marika Luik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Madalseiklusraja asukoht

Tere!

Uulu kool sai toetusrahasid, et paigaldada kooli juurde madalseiklusrada. 
Esialgne hinnapakkumine koos eskiisiga on selle kohta ka olemas. Kuna Siim 
Suursild arvab, et Transpordiametile selle asukoht ei meeldi, siis mõtlesin, 
et pöördun kord ka sinu poole. Ehk saaksid kolmapäevaseks koosolekuks 
uurida, kas praegu planeeritav asukoht võiks olla probleemiks. Lisan kirjale 
eskiisi.

Ette tänades!

Gerli Jürima

direktori kt

Uulu Põhikool <https://www.uulu.edu.ee/et>

+3725047726

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xjF50DmY-OYRZDSs0hDRWKu6ADLmUtGBKnnL9dzRn3qyn0JkHXBhcEx_rveE_h9H-Y3hMfax-myHZ8>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.